NIEUWS

Volg het LAATSTE NIEUWS samen met Accountantskantoor Zeeland:

INFORMATIE VOOR ONDERNEMERS OMTRENT COVID-19

Geachte relatie,

Het coronavirus verspreidt zich in een zeer hoog tempo over Europa. Het afgelopen weekend heeft onze regering een aantal noodzakelijke, maar vergaande maatregelen getroffen, die iedere ondernemer (kunnen) treffen.  Voor onze klanten willen wij de juiste maatregelen nemen, zodat de gevolgen voor uw bedrijfsvoering zoveel mogelijk beperkt blijven. De continuïteit van uw onderneming krijgt daarbij alle aandacht van ons.

We staan u daar uiteraard in bij. Juist in deze tijd staan wij voor u klaar om naar u te luisteren, met u mee te denken en snel te handelen, zodat we u zo goed mogelijk door deze moeilijke tijden heen kunnen loodsen.

Continuïteit voor onze klanten
Ons kantoor is gewoon geopend en onze dienstverlening gaat voor u als klant gewoon verder. Daar waar mogelijk vragen wij u om uw administratie zoveel mogelijk digitaal aan te leveren. Indien digitale aanlevering niet mogelijk is, kunt u uw administratie ook gewoon op het kantoor afgeven. Uiteraard kunt u met uw vragen terecht bij Erwin Kievit, Martijn Walraven of Jordi de Troije.

Bij omstandigheden waarin het noodzakelijk is om fysiek af te spreken, zullen we ook de gewenste oplossingen vinden. We hanteren hierin de richtlijnen van het RIVM. Onze eerste prioriteit is de gezondheid van onze medewerkers en de continuïteit van onze dienstverlening.

Meedenken en advies
Ongetwijfeld hebt u vragen, wat dit voor uw onderneming betekent, of u straks de salarissen nog kunt betalen, of uw leveranciers nog wel leveren. Of wilt u advies bij mogelijke vragen zoals:

  • Kan ik uitstel van belastingbetaling aanvragen?
  • Hoe kan ik werktijdverkorting aanvragen?
  • Hoe beheers ik mijn kosten?
  • Zijn er financieringsmogelijkheden?
  • Kan ik mijn contracten herzien?

Neemt u dan gerust contact op met ons, we staan u graag bij.

NIEUWS gepubliceerd op
TaxLive: online-community en
kennisplatform voor de fiscalist